02.05.2022, 11:40
Der var omtrent 25.000 besøgende forbi i sidste uge i KölnMesse-hallerne til Anuga FoodTec 2022, der afvikledes i dagene 26. til 29. april. 57 procent af de fremmødte var tilrejsende fra lande uden for Tyskland.
Anuga FoodTecs betydning som en international begivenhed blev understreget af fremmøde fra cirka 120 lande i dagene 26. til 29. april, da næsten 1.000 udstillere tog imod omtrent 25.000 besøgende - og altså med et højt udenlandsk snit, da 57 procent var internationale gæster, fremhæver øverste messedirektør Oliver Frese, KölnMesse GmbH.
Det bemærkes, at ud over det fysiske fremmøde, så afvikles eventet i år også digitalt, og her kan man ikke gøre status førend adgangen lukkes ned før sommerferien.
Fra en stribe udstillere, som blev interviewet af messearrangørerne inden messelukningen forlyder det, at årets fremmøde havde et endog meget højt beslutningstager-niveau.
Det er blandt andet udstillere noteret besøgende fra førende fødevarekoncerne såsom Barilla Group, Bonduelle, Cavendish Farms, Danone, Dole Food Company, Dr. Oetker, General Mills, Kellogg Company, The Kraft Heinz Company, McCain Foods, Nestlé, Vandemoortele, Alpro, Arla Foods, Lactalis Group, DMK Deutsches Milchkontor GmbH, Fonterra, FrieslandCampina, Interfood Group, Unternehmensgruppe Theo Müller, BRF, JBS, Tönnies Unternehmensgruppe, Vion Food Group, Westfleisch SCE, Bell Food Group AG, Harry-Brot GmbH, Dairy Farmers of America, ADM, Carlsberg Group, The Coca-Cola Company, Danone Waters, The Heineken Company, Mondelēz International, Saturn Petcare, Lindt & Sprüngli, Waitrose & Partners samt Metro AG, oplyser arrangørerne, der også har indhentet klare tilkendegivelser om, at virksomhederne er klar igen næste gang.
Således planlægges nu Anuga FoodTec 2024, i terminen 19. til 22. marts, og igen i KölnMesse-hallerne.
Vi samarbejder med,
og er talerør for følgende: