22.02.2024, 10:08
Det skal være lettere at finde frem til den rette variant, i Lemos portefølje af tilslutninger, fremhæver producenten, der har opdelt produktprogrammet i seks hovedfamilier.
Schweziske Lemo meddeler, at man aktuelt lancerer en forbedredet produktfamilie-portefølje, der sigter mod at forenkle valgprocessen af producentens tilslutninger for kunderne, for et problemfrit valg.
De i dag over 90.000 skræddersyede løsninger, der er tilpasset specifikke krav er nu inddelt i kerne-serier, der er organiseret i seks forskellige familier, baseret på fælles funktioner og specifikke markedsapplikationer.
"Vi brugte i bund og grund to koncepter: Det første var reelt at fokusere på de serier, der sælger mest; det andet var at gruppere de serier, der deler lignende funktioner, og som deler lignende behov på markedet," forklarer Head of Product Marketing Wim Vanheertum, Lemo.
Vi samarbejder med,
og er talerør for følgende: